FAQ

  • Ik heb al een TV-abonnement op Ziggo Sport Totaal. Kan ik dan gratis kijken?

    Ziggo Sport Totaal is in gesprek met alle kabelaars om Ziggo Sport Totaal Go aan het TV pakket toe te voegen, maar we zijn afhankelijk van hun medewerking. Canal Digitaal-, Caiway-, Delta-, Kabeltex-, SKV-, Tele2- en Ziggo-klanten van Ziggo Sport Totaal kunnen inmiddels gebruik maken van de dienst, de aansluiting bij overige kabelaars laat helaas nog op zich wachten.

  • Hoe kijk ik naar Ziggo Sport Totaal Go?

    Er zijn verschillende mogelijkheden om live sport op Ziggo Sport Totaal Go te kijken. Met een maandabonnement op Ziggo Sport Totaal Go kijkt u 30 dagen ongelimiteerd op internet en binnen de apps. Na deze 30 dagen wordt het abonnement automatisch verlengd, tenzij het abonnement 5 a 6 dagen voor afloop van het abonnement wordt opgezegd. Ziggo Sport Totaal Go werkt overal in Nederland, mits de internetverbinding voldoende is en uw IP-adres afkomstig is uit Nederland.

    U kunt ook losse wedstrijden bestellen om specifieke sportevenementen zoals een voetbalwedstrijd te bekijken. Deze wedstrijden zijn te vinden onder het kopje ‘Pay Per View’.

    Als u een televisieabonnement heeft op Ziggo Sport Totaal bij Ziggo, Canal Digitaal, Caiway, Kabeltex, SKV, Tele2 of Delta kunt u gratis gebruik maken van de dienst en kunt u inloggen met de gegevens die uw kabelaar u verstrekt.

  • Op welke apparaten kan ik kijken naar Ziggo Sport Totaal Go?

    U kunt via uw laptop, desktop, smartphone of tablet gebruik maken van Ziggo Sport Totaal Go.

    In de App store van Apple kunt u voor zowel iPad als iPhone de Ziggo Sport Totaal app downloaden. Ziggo Sport Totaal Go is een onderdeel van deze app. In de Google Play Store is de Ziggo Sport Totaal app ook beschikbaar voor Android smartphones en tablets.

    Gebruikt u Windows 8 of Windows 10 op uw tablet, laptop of desktop? Download dan onze app in de Store.

  • Kan ik ook wedstrijden bestellen bij Ziggo Sport Totaal Go zonder een account?

    Nee, dit is niet mogelijk. Om het bestellen en betalen zo snel en veilig mogelijk laten te verlopen heeft u een Ziggo Sport Totaal account nodig. Deze kunt u heel makkelijk aanmaken op go.ziggosporttotaal.nl/user/register.

  • Waarom kan ik niet alle wedstrijden van Ziggo Sport Totaal live zien op Go?

    Met een maandabonnement op Ziggo Sport Totaal Go kunt u live alles bekijken wat ook via Ziggo Sport Totaal op TV te zien is. Voor de losse aankopen via Pay Per View is dit anders, van sommige sporten/competities mogen we helaas niet geen Pay Per View wedstrijden aanbieden vanwege de beperkingen die ons vanuit de rechtenhouders opgelegd zijn.

  • Kan ik de streams vanuit het buitenland bekijken?

    Nee, de wedstrijden op Ziggo Sport Totaal Go zijn enkel vanuit Nederland te bekijken. De rechten voor de tv-uitzendingen van de verschillende sporten worden door de rechtenhouders worden per land verkocht. Ziggo Sport Totaal heeft alleen de rechten verkregen om ze in Nederland uit te zenden.

    Het kan voorkomen dat u zich wel in Nederland bevindt, maar dat uw IP-adres afkomstig is uit een locatie buiten Nederland. Dit gebeurt regelmatig als er gebruik gemaakt wordt van bedrijfsnetwerken. Ziggo Sport Totaal kan dit helaas niet voorkomen. Mocht dit bij u het geval zijn, dan adviseren we u contact op te nemen met uw internetprovider.

  • Ik heb via Pay Per View al betaald voor een wedstrijd maar nu staat er dat het uitverkocht is

    Als u al betaald heeft kunt u inloggen met het account waarmee u de bestelling heeft gedaan en op de bestelknop achter de wedstrijd klikken die u besteld heeft. Het systeem herkent dan dat u al betaald heeft, waarna u wordt doorgestuurd naar de wedstrijd. Let op: je kan een Pay per View wedstrijd alleen bekijken op het apparaat waarmee deze is aangeschaft.

    Ik heb een wedstrijd gekocht, maar deze start niet automatisch op

    Om de door u gekochte wedstrijd te bekijken kunt u in de bevestigingsemail op de bijgevoegde URL klikken. Werkt dit niet? Ga dan (terwijl u bent ingelogd) opnieuw naar ‘Pay Per View’ en klik achter de gekochte wedstrijd op ‘bestel’. Het systeem zal herkennen dat u al heeft betaald en u doorsturen naar de wedstrijd.

  • Hoe kan ik mijn wachtwoord wijzigen?

    Dit kunt u doen door op de homepage op ‘mijn account’ te klikken als u bent ingelogd. U komt nu in uw accountgegevens terecht. Hier kunt u ook andere gegevens wijzigen, zoals uw e-mail adres, of het wel/niet ontvangen van de nieuwsbrief.

  • Ik heb vijf apparaten of meer in gebruik en kan niet meer kijken. Wat nu?

    U kunt Ziggo Sport Totaal Go op maximaal 5 verschillende apparaten bekijken. Krijgt u de melding dat er al vijf actieve apparaten geregistreerd staan, dan kunt u een van deze (of alle) apparaten zelf verwijderen.

    Dit doet u door na het inloggen op Ziggo Sport Totaal Go te klikken op ‘Mijn Ziggo Sport Totaal’ (rechtsboven in uw scherm). Kies in het uitklapmenu vervolgens op ‘Mijn account’. Nu kunt u onderaan in uw scherm (gekoppelde apparaten) zien welke apparaten op het moment geregistreerd zijn bij Ziggo Sport Totaal Go. Door op ‘verwijder’ te klikken kunt u apparaten ontkoppelen van de dienst. Hierna kunt u nieuwe devices toevoegen.

    Ziet u hier geen apparaten staan? Probeer dan het volgende: Open Microsoft Silverlight en ga naar ‘Application Storage’. Klik hier op go.ziggosporttotaal.nl en klik op ‘Delete all’. Herstart daarna de browser.

Contactformulier




LET OP: gebruik dit formulier alleen voor vragen/opmerkingen over Ziggo Sport Totaal Go.
Voor overige vragen kunt u een e-mail sturen naar: klantenservice@sport1.nl.